Followers

Friday, August 17, 2012

Remind-er.

 
Assalamualaikum. Ha. Never get too attached to someone, because attachments lead to expectations and expectations lead to dissapointments. Yup, aku selalu ingatkan diri aku tentang hal ni. Bila kena sekali, aku akan pastikan yang aku tak terkena untuk kedua kali! Ha? Pasal apa ni? Boyfriend? No no no. Bukan pasal tu. Kawan? Ya tepat sekali, duhh. Orang yang aku panggil 'bestfriend' time sekolah rendah dulu, sekarang ni memang aku dah lost contact dengan dia. Haritu ada la sekali aku mesej dia nak tanya apa tah, dia boleh tanya siapa ni? aku memang macam.... wtf gila ah. Tapi sekarang, aku bersyukur gila sebab bila aku dah masuk sekolah menengah, aku disekelilingi dengan kawan-kawan yang memahami. And setakat ni. Setakat ni aku tak pernah nangis sebab kawan. Aku harap benda ni kekal sampai bila-bila. Ameen.

Aku harap tahun depan Dini dengan Sara dapat masuk satu kelas dengan aku. Sumpah bosan bila dorang takde. Kaum Melayu pulak macam dah pupus dekat kelas Maju. Bila time nak buat grouping, memang kelam kabut ah. Budak Cina bukan main ramai so dorang memang dah ada geng masing-masing. Then aku dengan Yus, mula ah terkial-kial nak masuk group mana. Yus, ye Yusrina, kawan yang paling rapat dengan aku. Bila aku ada masalah, mesti aku story dekat dia. Dia pun samaaaa. Sayang gila dekat dia weh. Eh dah lupa nak cite apa sebenarnya, Lol k lah nak solat dulu. Bye