Followers

Thursday, June 7, 2012

Boring. Duhh.

 


Assalamualaikum, hi fellas. Cuti boring tak? Saya boring gila k. Tak ada benda nak buat. Exam pun dah lepas ~ saya target exam kali ni nak dapat straight. Tapi hancur berkecai hati saya bila kawan saya bagitahu Science 7orang je dapat A. Apakah? Kenapakah? Mengapakah? Time tu rasa down gila.. Ouh shittttt aku tau, aku bukan dalam senarai orang yang dapat A tu..

Persoalan dalam fikiran saya sekarang, kalau saya terus malas camni, sampai bila pun saya takkan berjaya. Dah lah saya dah janji dengan parents, yang saya akan buktikan walaupun saya tak duduk asrama, saya pun boleh berjaya macam orang lain. Sian dorang habiskan duit untuk saya masuk asrama selama tiga hari dua malam. Yuran dah lah bayar penuh pulak tu. Peluang depan mata tapi saya tolak jauh2 *andai saya boleh putar masa.

Ouh yaa semalam kawan2 saya semua pergi hang dekat KLCC. Tapi saya tak pergi sebab tak ada transport. Rindu sangat dengan Erra and yang lain2. Sorry k Farah tak dapat pergi, bukan sengajaa. Kalau ada rezeki insyaAllah kita jumpa :) Don't worry, be happy ~